baru

Salam..
arini da masuk tahun baru.. seperti biasa pasti byk yg g mlepak di klcc, putrajaya, tak lupa di taman tasik, di bukit2 dan kawasan2 yang sewaktu dengannya.. n aku gerenti mesti blogger2 sume akan mengeluarkan entri sempena new year.. aku gak macam dorang.. mengambil kesempatan ini untuk menulis entri sempena 2010.. sedikit malang kerana aku hanyak menyambut new year di bilik meeting.. kejadah ape r g wat meeting mse new year eve.. saje je.. tapi xpe.. atlest sambut new year rmai2.. bkn sorang2...


nama je tahun baru.. for sure r sume orang akan terlintas azam baru dalam kepala hotak masing2.. pe tu azam?? azam yang aku maksudkan ni bukanlah azam anak mak limah yang jual nasi lemak tu.. azam yang aku maksud kan ialah matlamat yang ingin dicapai.. actually azam ni satu benda yang susah nak penuhi.. sepanjang 3 tahun ni azam aku memang gagal..bak kata kawan aku, "ko ni dari dulu kata nak jadi budak baik tapi jahat je aku tengok.. nama pon azam.. kalo benda tu senang nak dapat baik tak yah azam..


ble name tahun baru, ramai yang ada terpikir nak mulakan hidup baru, imian baru, material baru.. x kisah r.. tu pendapat masing2.. bagi aku, aku nak satu pengalaman baru, kisah baru, kawan2 baru, dan adventure baru.. dan aku telah mulakan dengan wat blog baru.. aku nak lupakan kisah aku n dia n keep on surviving.. aku pon da wat satu rangka plan baru untuk lupakan dia.. nnti aku bentang kan.. plan ni aku da rancang berdasarkan survey internet n nchat kawan2 aku..


wat korng sume aku doakan azam korang tahun ni tercapai.. tak salah korang berazam.. bak kata budi dalam blogger boy.. " manusia dan harapan tak boleh dipisahkan.. tapi kadang2 kte x tau sama ada harapan tu ke yang terbaik buat kte.." kita stil boleh terus berharap.. n aku pon stil berharap..


k r guyz.. aku nak g tdo ni.. esok nak g perak.. nak g amik sampel.. first time g field work.. nnti ak continue post laen lak...






0 kritikan untuk post ini: