waaa..tolong

salam..
sory r korang aku x tmbah post.. FYI, ni weekend aku yang mmg full.. dari jumaat hingga r ke ahad xtvt aku full dari pagi hingga ke petang.. korang nak tau pe yang da aku wat?? haaa.. aku pegi fieldwork 2 hari pastu leh lak g berjoli kat sunway lagoon sehari suntuk.. gler tul.. pnat mmg penat.. bak kata nora danish dalam cite puteri, "yang penting kte enjoy..."

actually aku mmg baru balik.. tapi rindu lak nak blogging.. so sbelum tido aku nak gak tmbah satu post.. post aku ni penting sebab aku nak wat pengumuman..

Barangsiapa yang ada petua atau kaedah atau ubat untuk merawat sakit tekak tahap sore hilang, silalah contact aku.. tolonglah aku... jasamu akan dikenang  

ni sume berikutan aku mmg da sakit tekak sejak ari khamis.. ditambah dengan cuaca panas, beli ubat sakit tekak yang kotak nyer dah ada kulat hitam dan melolong2 di sunway.. memang abis sore aku.. sekali dengar macam sore saleem dari kumpulan iklim tu..dua kali dengar dah macam bapok.. mak aii.. perit dia malas r gua nak cakap.. korang mesti penah kena.. skang ni aku terpaksa menggunakan mesej, berbisik dan menggunkan khidmat translator untuk berkomunikasi... tak lupa juga ada yang ingat aku main regu dengan mereka padahal aku menggunakan bahasa isyarat..so pe lagi.. tolong r gua..  waa

2 kritikan untuk post ini:

Rahim Hashim said...

senang je..lenkali kalo sakit tekak, buat teh panas, jgn letak gula, letak madu dgn limau nipis sket..

minum mase panas2.

SlacKerZ said...

oooo... baik2.. nanti aku try.. thanx..:D