harga sebuah ketakutan..


salam..

perasaan tak.. sedar x sedar sebenarnya hidup kita ni slalu diselubungi ketakutan.. prasaan tu datang dengan sendiri.. bukan kita nak.. kadang2 kita takut kehilangan sesorang, kita takot diri kita terancam, takot hantu, takot tak siap kerja, takot nak hidup pon kadang2 rase gak... seseparuh orang dia cuba macam-macam supaya rase takot tu hilang.. ada gak yang jadi giler bile takot terlalu menguasai diri.. tapi ada gak golongan-golongan yang sengaja mencari ketakutan.. saje je nak takotkan diri sendiri..

golongan ni tak tau la nak cakap camne.. nak kata berani tak gak.. penakot je aku tengok.. tapi aku pon tak paham kenapa mreka ni nak hidup dalam ketakotan.. malah merka sanggup membayar supaya mereka dapat rase ketakotan.. itulah dipanggil harga sebuah ketakotan.. mereka tu adalah golongan spesies2 aku n da geng r.. mana tak nyer.. bayar RM 7 semata- mata nak tengok citer antu "haunted University"..citer yang baru kuar semalam.. barula aku paham pe yang cikgu aku cakap dulu.. manusia pelik.. sanggup bayar nak takotkan diri sendiri.. g masuk umah antu la.. tengok wayang citer antu la.. pastu diri sendiri yang takot.. rupanyer baru la aku sedar aku tergolong dalam golongan pelik tu.. so, sape yang tergolong dalam geng tu angkat tangan.. ngaku je la.. aku tau korang pon macam tu..


ni r citer aku tengok tadi

oklah.. da alang2 tu aku review r sikit pasal movie ni.. ia citer hantu yang glamor kat universiti Thai.. ada 4 citer dalam ni. antaranya: kisah toilet berantu, lif berantu, student medic yang kne jaga bilik mayat n kisah hantu kawan baik.. komen aku citer ni terlalu bese.. takde r mencapai tahap ketakotan menggeletar otak sebab takot atau tercabot anak tekak sebab menjerit.. just citer antu yang terlalu bese.. nak kata bes x gak.. aku stil rse Phobia 2 bes.. so, aku bagi 2.57 daripada 5 bintang.. tapi pape pon.. ikot pendapat masing2 r..
ni pendapat aku je..

k r guyz.. nnti pape aku update lagi.. adios..

10 kritikan untuk post ini:

Jard The Great said...

hidup kena berani.. =)

Faarihin said...

dah lama tak tengok citer antu thai.. tak best eh cite ni? tak nak tgk lah.. hahaha.. (^__^)

Mrs Nurul said...

cite thai mmg seram

Miss FarraAqua said...

Nanti kena beli CD Phobia. Best jugak. 5 citer dalam 1 filem.

hans said...

owh,biasa2 jer ker?
nasib aku xtgok lagi
anyway thanks visit blog aku

SlacKerZ said...

cite ni xde la kata x bes.. tapi bagi aku r, citer ni terlalu bese.. macam xde benda yang jadi satu trademark yang orang akan ingat bila sebut pasal citer ni.. bak kata pengkritik AF, xde x-factor..

SlacKerZ said...

anyway memang citer phobia 2 tu bes.. itu memang wajar tengok.. hehe

... said...

mencari sebuah ketakutan adalah sangat tidak berbaloi untuk filem ini ditonton.

SuhanaSamsuddin. said...

serius aku tak suke tgk cite hantu.

malas amik risiko.

myb sbb aku slau duk rumah sorang2.

so..xnk byk imaginasi menguasai diri. hahaha..

SlacKerZ said...

actually aku pon dlu mmg x bley tgk cite antu.. nnti mula la aku terbayang2.. las skali ssh nak tido.. tapi ble da besar ni makin pelik lak.. tau takot tapi nak tgk gak.. saje cari pasal.. hehe