Ble si berKenderaan mengharap pada Yang xde kenderaan..

setelah lma x mengupdate, aku memulakan entri dngan ingin meluahkan perasaan tak puas ati
cbe baca tjuk entri kali ni.
aku rse maybe korang da bley pickup skit tentang pe yang aku nak cite ni..

meh aku perkenalkan watak:
Si berKenderaan:   MiZ X a.k.a member aku
sudah berknalan sejak thun 1 di UKM
mempunyai kenderaan

yang Xde kendeRaan:   Miz SlacKerz a.k.a aku la tu
seorang gadis yang tidak mempunyai ape2 knderaan 
beliau juga gagal membawa pape jenis kenderaan
ini disebabkan masalah keluarga serta memori lampau
( sape yng follow blog lme aku mungkin tau)
tapi suka naik moto dengan cik wanik g mkn

sinopsis cite:
pe prasan korang ble org2 yang xde kenderaan mcm ko ni slalu diharapkan membuat sesuatu yang perlukan korang bergerak jauh.. pk r wei.. dah lah orang tu xde knderaan.. tempat tu lak jauh.. member ni penat lak jalan kaki.. dah r gne tenaga byk.. yang best nyer yang mintak tolong tu ada kenderaan.. reason dia x mau kluar untuk uruskan bende tu adalah sebab penat @ nak jimat duit minyak@ xde mase.. nak pk penat, orang lain pon penat gak.. cume dia tu ada klebihan ada kenderaan .. tinggal nak bawak je pon.. tapi still bg reason yang dia penat untuk membawa kenderaan tersebut.. aku sebagai watak yang takde kenderaan ni terpaksa lak kluar ishtihar cmne nak settlekan bende ni untuk dia.. aku bukan nak mengungkit.. cme aku sdikit sdey kalo pe yang aku buat untuk dia x dihargai.. n ble aku x boleh tolong dia, dia mrajuk lak.. bengang dengan aku.. cbe dia pk, aku ni kne ke kluar jln kaki untuk dia.. dia just bwk kenderaan dia tu n cari brg yang dia nak.. takkan just sebab dia penat dia nak suh org lain g bli untuk dia.. pe pendapat para readers, followers n stalkerz??


moral of da stories:
aku nak minta maaf secara terbuka kalo miz X baca entri ni.. aku mmg x bley nak tolong ko smalam.. n kalo ko still nak mrajuk dgn aku, aku x bley nak buat pe r.. n aku nak ber terima kasih kepada cik wanik yang ada kenderaan n slalu tolong aku.. thanx beb...

5 kritikan untuk post ini:

Anonymous said...

aku phm aku pn wtak xbknderaan dn mpu mbawa sbarg knderaan mlainkn beskal.huhu.fana bwk2 la tuko lgu..aku da boring da dgr lgu ni.g blik ko lgu ni jgk.bkk blog ko lgu ni agi.cair taik tlinge aku dgr lgu ni ari:))=))

eDdY said...

sgt biase situasi ni...
alasan yg samer..nak jimat minyak..
benci giler...huuu..
sumer tanggungjawab suh org xder kenderaan yg wat...
diorg nak lepak2 jer..satu haper pon xmau buat...

SlacKerZ said...

yup, eddy..
aku mmg bengang kat dorang ni..
aku bley trima kalo ak susahkan dorang sebab nak settlekan hal aku..
ni dorang lak susahkan aku untuk hal dorang..

pe cite tu??

... said...

haha.. ye la fana.. ko naek mto ngn aku ble pegi makan je kan.

edisi rempitan xpulak ko nek ngan aku

&_&

SlacKerZ said...

cik wanik.. jangan berasa hati.. jom lah merempit ke alamanda untuk karok... mau??

hehe

(^_^)