all these years..

salam..

2 tahun kot aku diamkan diri..
macam2 da jd..
n macam2 da berlalu..
kalo citer pon x cukup ruang ni..mau berlambak2 entry..
2 tahun punyer citerla katakan..mau korg tertidor lantas berhenti menjadi follower aku..hehe
tp sepanjang 2 tahun ni, yg ubatkan rindu aku blog ni la..
blog ni yg simpan kenangan2 aku kat u dlu..
n kalo aku rse nak blik zaman u tu, aku bce blog ni..
seyes rindu..
keadaan kesihatan aku bru2 ni jadi worst..
so, before ada pape jd kat aku, better aku berblogging..
so, ada org akan sentiasa tau kisah hidup aku kan..
aku pon penat memendam..n aku mengaku aku jnis pendam prasaan..
x reti nk luah kat org..
berbalik kepada prinsip hidup aku - biar aku sakit hati dari org laen yg sakit hati sbb hati sndiri kte bley pujok, hati org???
tu yg buat aku jd pemendam..tp smpai ble lak aku kne pendam sume ni n jge hati org?? hati aku lak cmne?? aku pon x leh jwab soalan tu sampai skang..
n aku rse sbb aku pendam perasaan gak la punca aku dapat sakit cmni..
so maybe berblogging bley tolong ubat aku skit?? mungkin...
(korg jgn ingt aku ada penyakit mental lak)

skang aku bru je tukar keje..environment baru..aku pon jd bermuram durja
meninggal kan geng2 yang amat kucintai..meninggalkan famili..
x bley mnjadi gler2 lagi..
menjadi org bru..pendiam..byk termenung
susah2..da la x bley msuk dgn bos, xde geng nak back up..mmg bley buat aku dari giler2 menjd gler
akhirnya buat aku jd seorg yg pendiam n tertutup

aku sentiasa senyum
Tuhan je yg tau mcm nk giler da hati n pemikiran aku..
mcm titanic terbelah dua woo..
tp aku takot kalo aku berhenti senyum, org tau aku ada mslh..
tp sampai ble pulak sebuah senyuman bley cover sume benda..
sampai ble sbuah senyuman bley tolong aku hadapi sume benda ni
aku pon x sure..

aku tau aku prlukan bantuan..
tp cmne n ble tu, aku serah kat Ilahi..
bak kata Mira, aku kne pegang prinsip aku dlu
"hakikat tak bley diubah, tp kte yg perlu brubah untuk trima hakikat.."
aku rindukan mira..n aku tau dia paham aku..
aku takot dgn diri baru aku..
aku semakin brubah n x kuat..
hope bley jd Slackerz yg dlu..
hidup ni singkat..kte yang kne hargai sume mse ygkte ada skang ni..
jd aku biar mse yg menentukan

p/s: sory kalo ada yg x paham pe yg aku mrapu mlm ni..cme satu entry untuk luahan prasaan..hope korg bley doakan aku jd tenang n lbih kuat..




0 kritikan untuk post ini: