kaWan LamA a.k.a kaWaN sElaManYa

salam..

hari ini hari yang menggembirakan.. aku telah kuar melepak seharian dengan kawan lama aku.. seyes teruja.. da 4 tahun kot da tak jumpa.. mulut ni da macam popcorn da.. tak henti-henti bercakap.. nak ganti balik 4 tahun tak bercerita .. cerita sampai jalan pon bley sesat.. hehe.. naek kering anak tekak ni..korang pon mesti penah melalui saat gni kan.. so, alang2 aku da lme x update, meh aku share pe yang slalu dilakukan ble berjumpa teman lama..

a) compare perubahan terbaru korang sambil tersengih2.. tapi slalu dalam bentuk pujian, cth: makin cantik ko skang, makin kurus ko skang n sewaktu dengan nya..

b) cerita hidup masing2.. slalu topik pasal blaja, keje, status, bahagia ke tak..

c) cerita pasal perkembangan kawan2 laen (spt pe yang terjadi dgn si milah, si joyah dah kawen ke blom)

d) cerita pasal orang yang slalu diceritakan sprti musuh lama, orang yang slalu di kenakan di sekolah dlu ( kre mengumpat la sng cite)

e)tgk wayang ( tu kre xtvt normal la tu)

f) mengimbau nostagia lme  spt saat mengenakan pelajar form 4, menculik kucing cikgu displin..  part ni yang paling special sbnarnya

tu la antara xtvt yang ak buat tadi.. mula2 tu rsau mati kutu tapi dah jmpa rse mse tu macam skejap je.. nape kadang2 satu persahabatan tu tak kekal lame?? kadang2 ikot gak niat kte berkawan.. kalo kte kawan dengan dia mmg sbb dia tu dia, bley la kte brtahan lme dengan dia.. tapi kalo skadar sbab rupa, harta, populariti, gerenti persahabatan tu hilang ble sume bende tu pergi.. n persahabatn yang diingati ble kte lalui saat2 susah seng bersama.. kawan lame, kawan selamanya..kepada kawan2 yang sudi berkawan ikhlas dengan aku, terima kasih sebab sudi kawan dengan aku.. ( walaupon ucapan terima kasih tak ckup nak balas pe yang korang da lalui bersama aku)..

p/s:  thanx waeda kuar dengan aku.. tahun depan balik tau.. kte kuar bertiga pulak.. (^-^)

1 kritikan untuk post ini:

amira faqihah said...

HHA MENCulik kucing..sonok tuh ;D