GAy??

Salam..


GAY.. satu tajok yang hot... aku tak taulah kalo aku sorang je rse bende ni adalah satu benda yang hot skang ni.. kat mn saje aku pegi, msti ada je berkaitan dengan Gay ni..


Benda ni bermula di kalangan budak nuklear.. di kesempatan ini aku nak jelaskan budak-budak nuklear bukan GAY.. i repeat.. BUKAN GAY.. dorang ini adalah sekumpulan pelajar yang sengal2 ubi yang saje2 je bergurau yang dorang ni gay.. so, girls kat luar sane takyah lah frust sangat.. korang ada chance lagi.. Tapi apa yang membimbangkan ada juga insan di luar sana yang ingat dorang ni seyes gay.. Dorang tu gurau je r..
Aku mewakili pihak dorang harap korang tak salah anggap..


tapi, lama kelamaan aku mendapat cerita ada lak budak palapes ni gay.. lagi lah pelik. dan dorang juga hanya bergurau.. korang jangan r terpengaruh.. krenyer permainan menyamar sebagai gay ni tengah hot kot skang di kalangan budak lelaki..


ari ahad lepas aku tgk cerita blogger boy.. episod di mana budi punyer blog dapat the best gay blog n kid pon ingat budi tu gay.. klaka episod tu.. tapi lme kelamaan aku trpikir, nape mane2 bahagian hidup aku ada je citer pasal gay.. dorang ni komplot ramai2 ke pe.. Even tadi mase klas TITAS pon lecturer cakap pasal Gay... Pe kah??


Aku bukanlah budak yang suke wat kontroversi.. yang penting aku ada positif thinking yang dorang tu sume main2 je dan bukan nyer dorang terjebak atau sebagainya.. buat guys yang kat luar sana, aku bukan pandang serong kalo korang memang seorang gay tapi sebagai sesama sedara seagama aku just nak ingatkan yang janganlah kita ulang kesalahan kaum nabi Lut.. Nabi tak ngaku umat ooo... just saba n tunggu je pasangan yang telah diciptakan untuk anda..


so, lu pk la sendiri dan slamat beramal....


Gay??

0 kritikan untuk post ini: